środa, 30 kwietnia 2014

Zdjęcia#1

 To nie typowy post. Ja oglądając zdjęcia na Google grafika nie mogę oprzeć się tym zdjęciom takim wyraźnym!  Szukam na siłę temat na posta,żeby tylko dodać te zdjęcia,ale pomyślałam po co?! Jak mogę dodawać posty właśnie o tych zdjęciach.
A dziś znalazłam te cuda *o*

Dwa zdjęcia Marcescy ( przepraszam jeżeli jest błąd) znane nam z odcinka Violetty gdzie podajrze nie jestem pewna śpiewali Codiego Amistad chyba. Dodaje je tu ponieważ są dobrej jakości. :)
kolejne zdjęcie:
No po prostu te zdjęcie mi się '' od pierwszego wejrzenia '' spodobało! Viola piknie wyszła resztą jak i dziewczyny. Są tu '' fajowe'' kolory i co tu więcej mówić super fotka!!
kolejne zdjęcie jest z En Vivo :
Na zdjęciu Lodovica Martina i Candelaria. też dobrej jakości kolorowe :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz