środa, 9 kwietnia 2014

Zabawa z Violettą...ubieranki

Jak obiecałam znalazłam grę z Violetty taką co może Was,niektórych zainteresować :) jak widać po tytule są to ubieranki.
Gra polega na tym że ubieramy lalkę macie do wyboru różne części garderoby spodnie,sukienki,spódniczki,buty,fryzury ... itp. a na koniec ''Violetta'' ocenia waszą stylizację.

opis gry:
''Za chwilę będziecie mogły zagrać w zupełnie nową, niesamowitą gierkę z Waszą ulubioną Violettą. Tym razem będziecie musiały wykazać się gustem podczas projektowania wyglądu lalki. Violetta później oceni Wasze umiejętności, jednak najpierw musicie trochę się postarać. Po prawej stronie znajdziecie szafkę wypełnioną rozmaitymi częściami stroju. Znajdziecie tam fryzury, buty, spódniczki i bluzki, oraz wszystko inne czego będziecie potrzebowały aby zrobić lalkę na bóstwo.''

Ja wam w włączeniu gry nie pomogę bo sama nie dam rady jej włączyć,ale może wam się da.
   

           ZAGRAJ W GRE :)

Może wam się uda włączyć.
 Proszę pisać czy gra jest fajna czy jest głupia :p Mam nadzieje ,że dobrze znalazłam.

 szczerze czy fajna czy nie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz