czwartek, 17 kwietnia 2014

Pierwsze miłości aktórów!


Czy zastanawialiście się kiedyś w kim zakochały się po raz pierwszy nasze gwiazdy?

Możecie się tego dowiedzieć czytając ten wpis! miłego czytania!! :)




                           MARTINA
 "Miałam wtedy 14 lat i byłam na przyjęciu urodzinowym! Miał na imię Lisandro i był kochany ! Jemu dałam swój pierwszy pocałunek i to było wspaniałe. Dużo lepsze niż pocałunki na planie, ponieważ ten był prawdziwy"


                     JORGE
 Miałem 14 lat. Wtedy byłem trochę nieśmiały, i nie miałem odwagi powiedzieć jej co czuję. Później przeniosła się do innego miasta, i od tego czasu nigdy nie mogłem z nią o tym porozmawiać"


             CANDE
"Miałam wtedy 15 lat. Chłopak był z mojej klasy, dzięki niemu uświadomiłam sobie co to miłość"

 DIEGO
"Byłem naprawdę bardzo mały! Chodziłem do pierwszej klasy. Zbliżał się koniec roku, a ja mimo że byłem nieśmiały oświadczyłem się jej! Tak stała się moją dziewczyną"
 ( jakie słodkie oświadczyny! i To od samego Diego! przyjęłybyście? ja TAK)

             LODOVICA
"Miałam 16 lat. Zakochałam się w chłopaku, grał w zespole do którego należałam! Niestety,ale nie skoczyło się to dobrze"

             XABIANI
"Miałem 12 lat. Ona była moją przyjaciółką z klasy. Niestety, ale nigdy nie powiedziałem jej tego co do niej czułem"
          FACUNDO
 "Byłem wtedy w liceum. Zakochałem się w dziewczynie, która należała do grona moich przyjaciół. Pojechałem do szkoły dla chłopców a ona na dziewczyn (?). Było łatwo.. Parę osób ma dziewczyny z tej szkoły."  ( Przepraszam coś to tłumaczenie nie wyszło)

     RUGERRO
"Pierwszy raz zakochałem się gdy miałem 6 lat. Jej imię to Francesca... niestety, ale nigdy nie powiedziałem jej to co czułem"

Podobały wam się historie miłosne naszych ulubieńców? Przeżyliście podobne?

a teraz parę gifów! podoba wam się ten z Leonem i Ludmiłą? :D











                 
               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz