czwartek, 17 kwietnia 2014

Odgapione?

Zdziwiliście się pewnie tytułem '' Odgapione? '' i zdjęciem serialu '' Liv & Maddie ''


                                               Reszta w rozwinięciu posta! ☺☺
 Warto rozwinąć :)

chodzi o to,że zauważyłam,iż zdjęcie promocyjne Liv i Maddie jest takie same jak Violetty. Serial Violetta jest i był wyemitowany wcześniej niż L&M. Możliwe, że to stara sprawa ale ja o tym pisałam tylko, że na innym portalu.

O to te Promocyjne zdjęcia:


Na dwóch zdjęciach widzimy dwie przyjaciółki. Która jedna z nich podnosi nogę szepcząc coś do ucha drugiej,która robi zaskoczoną,taką szczęśliwą minę. Zdjęcia różnią się osobami i ubiorem. Na zdjęciu Liv i Maddie są ubrane w kolorze jasnego odcieniu żółtego,Liv (szepcząca w rozpuszczonych włosach) ma żółtą bluzkę i buty na koturnie,za to Maddie ma jasno żółtą kurteczkę. Na zdjęciu '' Violetty'' obie dziewczyny mają sukienki Vilu różową,Fran fioletową widzimy,że ubiorem to się różnią bardzo! Osoby nie oglądający Violetty mogli by sobie pomylić '' Promo ''

 Mam  nadzieję że  to przypadek :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz