niedziela, 6 lipca 2014

Zabawa z Violettą!

Doszłam do wniosku,że zacznę kontynuacje serii '' Zabawa z Violettą'' zabawy będę robiła ja. A dlatego je robię raz jeszcze ponieważ przy ostatniej zabawie z Violettą (dawno) jest aż 1250 wejśc. Dobra nie gadam już zapraszam dalej.

Zabawa1 KOLOROWANKI
Przygotowałam dwie kolorowanki, jedna jest z Ludmiłą i Violettą , a druga głównie z Violą,Fran,Maxim. Kolorowanki możecie wydrukowac albo wymalowac je na paincie.
Teraz Zagadki!
* Współpracuje z YouMix
* Brazylijczyk jak doszedł walczyły o niego Fran i Cami
Przepraszam,że tak mało zagadek,ale na nic nie mogłam wpaśc.

Następnym krokiem jest zabawa Kto tak powiedział?
Ona polega na tym ,że ja napiszę jakiś tekst co mówili w Violetcie, a wy zgadniecie kto to mówił:

 '' Przestrzeń osobista''
'' Jak pan tak może.Pan mnie rani ''
''.. Zabierz mnie do ZOO''

To by było na tyle za niedługo nowa dawka zabawy! ;)
+ Jak spędzic fajnie dzień z przyjaciółkami! Możecie wybrac dzień tygodnia w którym wszystkie macie czas np. piątek i użadzic fioletowy dzień. Każda z was będzie którąś postacią z serialu i musi nią pozostac do końca imprezy możecie zrobic nocowanko. Jak ktoś wyjdzie z roli odpada.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz