wtorek, 15 kwietnia 2014

Zabawa z Violettą!


   Ostatnio dawałam Wam linki do gier z Violetty ale tym razem sama je zrobię :)

Na początek
Kolorowanki!
przygotowałam dwie kolorowanki. Wystarczy wydrukować lub wymalować na Paincie. Tym razem musicie wymalować Tini osoby będą się zmieniać albo będzie pomieszane parę osób,może cała grupka.
o to one:
Kolejne będą
Zagadki!
zagadki będą dotyczyć aktorów bądź serialu. Piszcie odpowiedzi w komentarzach.
zaczynamy: 
na początek coś łatwego 
  1. Lubie Motocross mam brązowe włosy,nie lubię Violetty. w karaoke zaśpiewałam/zaśpiewałem Voy Por Ti. Kim jestem?
  2. Jestem byłym Cami, gram w zespole musiałem wyjechać. Kim jestem?
  3.  Nie dostałem się do Studia. Byłem asystentem Beto. Napisałem pożegnalną piosenkę.Kim jestem?
  4. Mam czarne włosy.miałam wyjechać do Włoch.Kim jestem?
Następny krok to
Krzyżówka 
nie robiłam jej sama bo nie umiałam. Proszę.

Mam też propozycję jak spędzić fajnie czas:
pierwsza z tych rzeczy to:
Nauka Hiszpańskiego!
Skąd wiecie może kiedyś pojedziecie i przyda wam się język przy spotkaniu Martiny i innych aktorów.
Takie lekcje możecie zapisywać w zeszytach oczywiście z Violetty. Nie musicie zapisywać lekcji w specjalnym sekretniku tam się trzyma sekrety!
ja mam np taki zeszyt:
ładny co nie? :)

kolejna rzecz:
Za miast siedzieć przed telewizorem bądź komputerem kilka godzin! Bądź aktywny firma Ameet daje Ci teraz możliwości wygrania wspaniałych nagród! nie marnuj czasu bierz udział w konkursach!

Tu możesz wziąć udział *konkursik*
 Jest dużo konkursów znajdziesz coś dla siebie! :)

Możesz też zaprosić koleżanki na noc!
To na pewno świetna zabawa!
Co możecie robić:
  • może upiec coś pysznego! może ulubione ciasto Violi,czyli ciasto czekoladowe
  • śpiewać do piosenek z Violetty
  • zrobić pokaz mody!
  • nagrać teledysk do piosenek z Violetty i nie tylko 
  • opowiadać straszne historie 
  • oglądnąć film 
Co do filmów polecam film '' Trzy metry nad niebem'', '' Tylko ciebie chce'' (''tylko ciebie chce'' jest drugą częścią '' trzy metry nad niebem'') oraz film '' Sala samobójców''
jest jeszcze wiele możliwości
skorzystaj z kreatywności :)
Mam nadzieję że wyjdzie Wam pyszne cisto :)
Tylko uważajcie jak niesiecie ciasto żebyście nie weszły w kogoś!
Tak jak Olga!
Pamiętacie?
Miłej zabawy!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz