wtorek, 24 czerwca 2014

Piosenki z serialu- tłumaczenia

Zacznę pisać posty o piosenkach z 2 sezonu oraz 1 żeby urozmaicić bloga  podczas tej przerwy między odcinkami i żeby mieć co czym pisać jak nie będzie '' świeżych '' informacji :)
Dziś zaczniemy od słynnego En mi mundo! Zapraszam do dalszego czytania!

Najpierw napiszę wam tekst piosenki oryginału po Hiszpańsku:

Tekst piosenki:


1. Ahora, sabes qué
Yo no entiendo lo que pasa
Sin embargo sé
Nunca hay tiempo para nada
Pienso que no me doy cuenta y le doy
mil una vueltas
Mis dudas me cansaron ya no esperaré...

Ref. Y vuelvo a despertar en mi mundo
siendo lo que soy
Y no voy a parar ni un segundo,
mi destino es hoy
Y vuelvo a despertar en mi mundo
siendo lo que soy
Y no voy a parar ni un segundo,
mi destino es hoy
Nada puede pasar
Voy a soltar todo lo que siento, todo, todo...
Nada puede pasar
Voy a soltar todo lo que tengo
Nada me detendrá

2. Ahora ya lo sé
Lo que siento va cambiando
Y si el miedo que
Abro puertas, voy girando
Pienso que no me doy cuenta
y le doy mil y una vueltas
Mis dudas me casaron, ya no esperaré...

Ref. Y vuelvo a despertar en mi mundo                                        

siendo lo que soy
Y no voy a parar ni un segundo,
mi destino es hoy
Y vuelvo a despertar en mi mundo
siendo lo que soy
Y no voy a parar ni un segundo,
mi destino es hoy

Y vuelvo a despertar...
en mi mundo
siendo lo que soy
Y no voy a parar (No quiero parar)
ni un segundo, (No voy a parar...)
mi destino es hoy (No, no, no)
Y vuelvo a despertar (No voy a parar)
en mi mundo (No quiero parar...)
siendo lo que soy (No, no, quiero parar...)
Y no voy a parar (No, no, quiero parar)
ni un segundo, (No voy a parar...)
mi destino es hoy (No...!)
Nada puede pasar
Voy a soltar todo lo que siento, todo, todo...
Nada puede pasar
Voy a soltar todo lo que tengo
Nada me detendrá







  Na pewno umiecie ją

zaśpiewac po Hiszpańsku! spróbujcie ;)



A teraz piosenka w naszym ojczystym języku:
 
 
Teraz już wiesz
że nie rozumiem, co się dzieje.
Ale przecież
Nigdy nie mam czasu, dla wszystkich.

Myślę, że nie zdaję sobie sprawy
że robię milion i jeden obrót.
Moje wątpliwości mnie męczą.
Nie będę już więcej czekać.

Znowu budzę się
W moim świecie
Jestem sobą

I nie przestanę
nawet na sekundę.
Moje przeznaczenie to dziś!

Znowu budzę się
W moim świecie
Jestem sobą

I nie przestanę
nawet na sekundę.
Moje przeznaczenie to dziś!

Wszystko się może zdarzyć
A ja będę wolna, porzucę wszystko co czuję
Wszystko, wszystko
Wszystko się może zdarzyć
A ja będę wolna, porzucę wszystko co mam.                          

Nic mnie nie zatrzyma!

Ale teraz wiem
że to uczucie mnie zmieni
I bez strachu
Osiągam cele.

Myślę, że nie zdaję sobie sprawy
że robię milion i jeden obrót.
Moje wątpliwości mnie męczą.
Nie będę już więcej czekać.

Znowu budzę się
W moim świecie
Jestem sobą

I nie przestanę
nawet na sekundę.
Moje przeznaczenie to dziś!

Znowu budzę się
W moim świecie
Jestem sobą

I nie przestanę
nawet na sekundę.
Moje przeznaczenie to dziś!

Znowu budzę się....
W moim świecie
Jestem sobą
 
I nie przestanę (Nie chcę się zatrzymać...)

nawet na sekundę. (Nie przestanę...)
Moje przeznaczenie to dziś! (Nie, nie, nie...)

Znowu budzę się (Nie przestanę...)
W moim świecie (Nie chcę się zatrzymać...)
Jestem sobą (Nie, nie, nie przestanę...)

I nie przestanę (Nie, nie, nie chcę się zatrzymać...)
nawet na sekundę. (Nie przestanę...)
Moje przeznaczenie to dziś! (Nie...!)

Wszystko się może zdarzyć
A ja będę wolna, porzucę wszystko co czuję
Wszystko, wszystko
Wszystko się może zdarzyć
A ja będę wolna, porzucę wszystko co mam.
Nic mnie nie zatrzyma!


Z tym pewnie będzie znacznie trudniej bo przeważnie nucimy ją po Hiszpańsku,ale damy rade mam nadzieję ,że ktoś z Was nauczy się jej na pamięc oczywiście po Polsku, a może już umiecie? pochwalcie sie w komentarzach! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz