poniedziałek, 30 czerwca 2014

Moda i Uroda: Fran

Zaczynam pisac posty o modzie ;3 i nie tylko będą też wskazówki makijażu związanym z postaciami Violetty. Dziś zaczniemy od Franczeski. ( będę pisała o jej strojach i makijażu w danych odcinkach i też jak przerobimy troszkę Fran zaczniemy przerabiac inną postac)
Fran nosi zazwyczaj sukienki rzadko co widzimy ją w spodniach, do tego ubiera balerinki i opaska na włosy

Franczeska ubiera się dziewczęco, jeśli chcecie się do niej upodobnic i zrobic na Fran2 znalazłam dla Was bardzo tanią sukienkę podobną do tej co ma Franczeska. Mówię o sukience w serduszka :) O tej:
 Sukienka którą znalazłam ja:
Sukienka nie jest strasznie podobna,ale szukałam możliwie najtańszych opcji bo wiem,że zazwyczaj takich szukacie jeśli chcecie droższe opcje zajrzyjcie do sklepów internetowych bądź na Allegro. Jej koszt to
9 z dostawą 11 zł. KUPIC MOŻECIE JĄ TU

Druga rzecz to opaska znalazłam nawet podobną
Koszt tak jak sukienki wynosi 9 zł z wysyłkami:

Paczka pocztowa ekonomiczna 11 zł

Paczka pocztowa priorytetowa 13 zł 
Moim zdaniem opłaca kupic obje te rzeczy wychodzi bardzo tanio. Link do opaski  http://allegro.pl/opaska-do-wlosow-elegancka-ozdoba-z-kokarda-i4353721371.html
 
Buty nie są widoczne na zdjęciu,ale raczej to są czarne baletki. 
Koszt baletek 24,99 zł :) Kupic mozecie je tu Baletki 
 
Strój nr 1 opisany teraz MAKIJAŻ FRANCZESKI
 
Różowa szminka to u Franczeski moim zdaniem podstawa. Znalazłam podobny kolor.
Koszt 26,99 zł W galerii Rossman LINK
 
Fran maluje się lekko pudrem, różem, i tuszem tyle jej wystarczy. Link wyżej znajdziecie takie rzeczy. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Podobał się post? O jakiej postaci napisac posta? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz