czwartek, 3 lipca 2014

Moda i Uroda: Fran [2]

Dziś kolejny stój Franczeski, w tym poście skupimy się bardziej na
stroju  ' alla pierwszy sezon ' czyli na stroju z pierwszego sezonu.
 Stroje Franczeski nie są takie same w obydwu tych sezonach w pierwszym miała sukienki  różowe i kucyk na bok ( chodzi o włosy) :D dziewczyna zaczęła ubierac się dojrzalej. Zapraszam do posta...

 A dokładniej opiszemy ten strój: 
Szukałam stroju gdzie Franczeska nie ma na sobie swoich atrybutów- sukienki i opaski we włosach.

 zaczniemy od butów:
Nie są bardzo podobne , ale szukałam jak zazwyczaj taniej opcji i choc odrobinę podobne. 
Koszt:
29,84 zł
 Kupic możecie je tu tak jak i  przeczytac więcej informacji o bucikach ;) Link

Spódniczka:
Kup tu: Link kosztuje 19,99 zł.

Sweterku to już kompletnie nie mogłam znaleźc ale mam jedną opcję:


Mi się podoba ten sweterek czarno - szary a Wam? Kupcie o tu Klik 

TERAZ

Uroda!
 Na zdjęciu które opisujemy Fran ma rozpuszczone włosy przypięte na bok z dwóch stron.  A wymalowana jest różową szminką i tuszem do rzęs na pewno takie rzeczy macie bądź wasze mamy i nie macie problemu z zakupem możecie kupic to nawet w galerii Rossman  
Podoba Wam się post? O kim napisa c następnym razem?
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz