piątek, 11 lipca 2014

Jak spędzi wakacje w stylu Vilu?

Hejka. Przepraszam,że wcześniej nie pisałam,ale ściągnęłam grę na telefon i grałam w nią cały dzień i nie znalazłam czasu na napisanie posta, ale teraz się za to biorę związku z tym,że nie ma szczególnych informacji i nowinek w świecie naszej telenoweli  (A przynajmniej do mnie nie doszły nowości) napiszę o wakacjach a w szczególności jak spędzic fioletowo czas. Zapraszam do posta! ;)


Jak pisałam w wcześniejszym poście o Fioletowym dniu to powtórzę o nim też w tym poście.
Wakacje.. dużo wolnego czasu! Możecie wybrac któryś dzień tygodnia z przyjaciółkami w którym każda z Was będzie  jakąś postacią z serialu '' Violetta '' i musi nią pozostac do  końca dnia ewentualnie do końca imprezy. Osoba która odpadnie nie bierze udziału w tej zabawie czyli po prostu odpada.
Kolejna rzecz nie musicie spędzac czasu w gronie licznych przyjaciół choc jest ro bardzo przyjemne. Możecie zrobic dzień poświęcony samej sobie i oczywiście Violetcie. Możesz ubierac się w '' stylu Vilu '' i robic tak zwane '' selfie '' nie tylko to na niektórych blogach są podawane '' zrób to sam '' możesz porobic te rzeczy :)
Może to nie jest jakaś zabawa, ale możecie przez wakacje eksperymentowac z włosami jak Martina! Możecie rozjasnic końcówki, lub całe włosy uwierzcie mi to wygląda bosko! I coś Fioletowego, wiemy że kolor fioletowy od razu kojarzy nam się z Violettą, co powiecie na fioletowe końcówki? :) Znam dwa sposoby na kolorowe końcówki które się zmywają po jednym myciu!
1. Włosy możecie kolorowac pastelami!Robiłam tak na blond włosach najbardziej widac, ja mam niestety brązowe.
2. Bibułą .owijasz bibułą (wybierz kolor)kosmyk włosów moczysz w wodzie i trzymasz przez 5 min. Ubierzcie rękawiczki inaczej będziecie miec kolorowe ręce ;p

Podobał się post?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz